دانلود کتاب دستان شفابخش (تجسم شفابخش) اثر بیادماندنی از خوزه سیلوا

دسته بندي : کتاب و پژوهش » روانشناسی و روانپزشکی
کتاب دستان شفابخش یا تجسم شفابخش
اثری فوق العاده و بیادماندنی از خوزه سیلوا
تعداد صفحات : 354
فرمت: pdf
نویسنده: خوزه سیلوا
مترجم: مهندس علی اصغر شجاعی و مجید پزشکی
متن کامل همراه با وقایع اتفاق افتاده برای بیماران و استفاده کنندگان از این روش فوق تصور
اثر بی نظر و ماندگار استاد خوزه سیلوا که بیش از 60 بار نوبت چاپ مجدد به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سطح دنیا دارد و از شاخص ترین و بارزترین کتاب ها در نوع خود است.
موضوع کتاب : درباره کنترل و استفاده از نیروی ذهنی و درونی ما جهت درمان بیماری های خود و دیگران است.
تجربه ای فوق تصور بشر که بعد از چند مدت مطالعه و استفاده از متد سیلوا می توانید بدست آورید.
این روش باعث استفاده و فعالسازی هردو نیم کره مغز می شود و باعث افزایش بهره هوشی به طور خارقالعاده و شگفت انگیز می شود. همچنین سیگنال هایی که از مغز ما تولید می شود را جهت دار کرده و در جهت دفع بلا و بیماری مورد استفاده قرار می دهد.
مقدمه :
از این پس دیگر بیمار نخواهیم شد. دیگر به علت بیماری جانمان را از دست نخواهیم داد. همیشه تندرست خواهیم بود و تنها به مرگ طبیعی از دنیا خواهیم رفت.

در این کتاب شگفت‌انگیز و ساختار‌شکن، خوزه سیلوا همه‌‌ی آن‌چه را که از سال 1944 تاکنون طی پژوهش‌های راه‌گشای خود درباره‌ی ریشه‌ی روانی بیماری‌های جسمانی آموخته است برای ما آشکار می‌سازد. شما خوانندگان، در این کتاب با سرگذشت کسانی آشنا خواهید شد که سال‌ها بیمار بوده‌اند اما با بهره‌گیری از نیروی ذهن خویش و به‌کارگیری شیوه‌هایی که در این کتاب آموزش داده شده است، خود را درمان کرده‌اند. هم‌چنین ماجراهای واقعی زندگی کسانی را خواهید خواند که به کمک شیوه‌ی کمک‌های اولیه‌ی متد سیلوا موفق شده‌اند از حوادث و سوانح جان سالم به در برند.

مهم‌تر از آن، شما راه‌های پیش‌گیری از بیماری‌ها و حتی حوادث ناگوار را در زندگی خود خواهید آموخت و در پی آن، زندگی‌تان سرشار از تندرستی، آسایش و شادمانی خواهد شد و خواهید توانست دلبندانتان را نیز در این راه با خود همراه کنید.

از سال 1966 تاکنون، میلیون‌ها تن روش‌های پرورش و کنترل ذهن سیلوا را آموخته‌ و در زندگی خود به‌کار بسته‌اند. آنان بارها و بارها به خوزه سیلوا گفته‌اند:

«از این‌که راه زندگی سعادت‌آمیز را به ما نشان دادی از تو سپاسگزاریم!»

شما می‌توانید با خواندن این کتاب و دنبال کردن آموزش‌های گام به گام آن، زندگی خود را از این رو به آن رو کنید.

متد سیلوا در نگاه نخست چنان ساده می‌نماید که آدمی در کارساز بودنش به شک می‌افتد اما دستاوردهای شگفت‌انگیز و سودمندی‌های بی‌شمار آن حتی بدگمان‌ترین کسان را نیز قانع می‌سازد. با به‌کارگیری شیوه‌های ساده‌ی متد سیلوا و دست‌یابی سریع به نتایج دلخواه، در شگفت خواهید شد که چرا همه‌ این شیوه‌ها را به‌کار نمی‌برند.
...............
دسته بندی: کتاب و پژوهش » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 6173 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 354

حجم فایل:4,221 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: